ViaNett SMS:

Varsling om aktivitet i CRM-løsning!

Benytter din organisasjon SuperOffice, Visma Salgsstøtte, SalesOffice, Navision eller et eller annet CRM-system med SQL-server som database?
Du registrerer en beskjed i ditt system, men ønsker samtidig at mottakeren skal bli varslet på SMS?
Så enkelt som dette kan det gjøres!

Oppdatert: (25.9.2003)


Enkel løsning for rask beskjed!

Vi har en ferdig løsning på ditt varslingsbehov!

Alt du trenger får du pr. e-post og med litt hjelp fra oss.
- Har du et bilde for sentralbordet der du legger inn beskjeder?
- Registrerer du spørsmål til support-avdelingen eller service-avdelingen?
- Beskjed til selgeren om kunden som ringte?
- Nytt oppdrag til konsulenten?

SMS-varslingen blir 100 % integrert i ditt system. Varselet sendes automatisk, og avsender blir på mobilen det du selv bestemmer, f.eks. ViaNett AS eller navnet på din organisasjon.

Enkelt, ikke sant?

To eksempler i Visma Business som allerede er testet:
1. En selger kan registere en aktivitet på personen som skal utføre arbeidet, og samtidig sende en SMS til personen. Dette gjøres ved å skrive meldingen i feltet for ekstrabeskrivelsen, og velge at det skal sendes en SMS.

2. En montør som er ute på service-oppdrag kan sende en SMS for å gi beskjed til de ansatte i firmaet, og samtidig registere en aktivitet på seg selv. Når montøren kommer tilbake til kontoret, kan aktiviteten fullføres med riktige klokkeslett og kundenummer. Eksempel på melding som sendes til 1963: "VIANETT Er hos kunden ...., regner med å være tilbake på kontoret ca kl 15." Systemet vil automatisk registrere teksten i kursiv som en aktivitet på personen, med starttid når meldingen ble sendt og slutttidspunkt en time senere.

Ønsker du å teste løsningen helt gratis, tar du bare kontakt med oss via dette skjemaet. Enklere blir det ikke!

Nederst i skjemaet skriver du bare SMS-varsling.



Print artikkel Skriv ut artikkelen