Referanser - effektivitet med SMS

Spar tid, få de svarene du trenger raskere, få markedet til å reagere i løpet av sekunder, og ikke kaste bort tid på unødvendige samtaler. 95% av mottakerne har sin mobiltelefon innen en rekkevidde på 1 meter hele tiden.

Snakk med tusenvis med en personlig melding på sekunder, og øk ditt konkurransefortrinn og dine inntekter.

SMS Services ViaNett
Norsk Luftambulanse benytter tjenester fra ViaNett AS
Nespresso benytter tjenester fra ViaNett AS
Telenor bruker ViaNett AS
Matprat bruker ViaNett AS
Norwegian bruker ViaNett AS
Statens Vegvesen benytter tjenester fra ViaNett AS
Netcom benytter tjenester fra ViaNett AS
Tieto benytter tjenester fra ViaNett AS
Questback benytter tjenester fra ViaNett AS
Raise benytter tjenester fra ViaNett AS
Hafslund benytter tjenester fra ViaNett AS
Viking Redningstjeneste benytter tjenester fra ViaNett AS
Ice.net benytter tjenester fra ViaNett AS
Friele benytter tjenester fra ViaNett AS
Moss Lufthavn Rygge benytter tjenester fra ViaNett AS
Altibox benytter tjenester fra ViaNett AS
Norges Motorsportforbund logo

Norges Motorsportforbund - fungerer over all forventning

«Mobilbetaling med ViaNetts løsning har fungert over all forventning. Antall solgte opplæringslisenser har økt betydelig etter at vi tok i bruk løsningen, og arbeidet med å håndtere både pengestrømmen og registreringen, har blitt vesentlig enklere og mer effektivt for alle parter, sier Lars Bekk, prosjektleder og IT-ansvarlig i Norges Motorsportforbund.» Norges Motorsportforbund

Imbera strålende fornøyd med ViaNett

Imbera logo "Vi har lenge jobbet med SMS, og vi har brukt mange tredjepartsleverandører på ulike tjenester. Men ingen andre har levert like bra som det vi har fått hos Vianett. Med slagordet «We love SMS» så har de virkelig satset på området og satset på folk som oss. De har rett og slett satt masse fokus på utviklere, slik at de får en enkel og bra reise ved implementering av Vianett sine løsninger. En forutsetning for å lykkes i markedet. Elsk utviklere, og utviklere elsker deg. Og det blir det kunder av. Imbera har derfor besluttet å inngå en agentavtale med Vianett som tillater oss å selge deres tjenester som vi nå har blitt meget godt kjent med. Vi har allerede levert prosjekter med Vianett i bunn og må si at vi er imponert. Er du interessert i hva SMS kommunikasjon kan gjøre for din bedrift? Ta kontakt med oss og vi kan være med å gi deg en forsprang på dine konkurrenter, som fortsatt driver med salg via email." Imbera AS
Viking Redningstjeneste logo

ViaNett sine APIer er enkle, forståelige og godt dokumenterte

"I Viking Redningstjeneste er vi alltid på jakt etter tekniske løsninger for å videreutvikle våre tjenester og rasjonalisere produksjonen. Det er viktig at utviklingen kan foregå raskt og presist. ViaNett sine APIer er enkle, forståelige og godt dokumenterte og i tillegg gis det en utmerket support. Alt dette til vår tilfredsstillelse. " IT-sjef - Viking Redningstjeneste AS