SMS-tjenester fra ViaNett, levert fra nr 1963:

Sms-tjenester slik du vil ha de!

Gjennom våre systemer leverer våre samarbeidspartnere mange forskjellige sms-tjenester.
Det er du som kjøper disse og som er forbruker, som har bidratt til at vi har suksess som distributør. For at vi skal vokse er vi helt avhengig av å ha deg på vår side.


Mottar du tjenester til din telefon som du ikke er fornøyd med, vil vi derfor gjerne at du skal si fra til oss. Vår avdeling for kundeservice svarer gjerne på spørsmål og formidler gjerne din tilbakemelding til den av våre partnere som har sendt deg innhold til mobiltelefonen.

Markedsføringslov og regler fra operatørene.
I Norge finnes det en mengde produkter du kan få levert til din mobiltelefon. En viktig grunn til det, er at vi som er i bransjen hele tiden bestreber oss på å levere kvalitet. Dessverre er det som i alle andre bransjer alltid noen som ødelegger, enten fordi de tror det er lettjente penger å hente eller fordi de ikke kjenner lover og regler på området. Vi har blitt større, og derfor har vi fått merke at ikke alle leverer en tjeneste slik du vil ha den.
Men som i alle andre bransjer, så er det jo du som har rett. Hvis ikke vi leverer det du vil ha, så vil vi før eller siden få problemer. Hver klage til oss er derfor et tips om å levere noe som er bedre!

Vi sperrer tjenester som du ikke vil ha.
ViaNett sperrer umiddelbart tjenester som ikke er akseptable fordi reglene ikke følges. Dette gjelder ikke bare til din telefon, men også til alle andre som er påmeldt den samme tjenesten. Reglene er ikke der for å gjøre det vanskelig å selge innhold til mobiltelefonen. Reglene er der for å levere kvalitet til din telefon. Vi vil derfor gjerne ha din hjelp slik at tjenester levert av oss stadig blir bedre. I utgangspunktet er det ikke vi som sender deg meldingen, men vi er transportøren. Derfor kan det hende at vi må sjekke en tjeneste nærmere før vi kan gi deg nøyaktig svar på ditt spørsmål.

Vi vil være best på kundeservice!
Vårt mål er å være tilgjengelig og svare raskt på henvendelser. Det er ikke alltid like lett pr telefon. Bruk derfor gjerne e-post hvis det passer for deg.
En eller annen gang kan det hende du ikke er helt fornøyd med svaret fra oss. Derfor finnes det også andre du kan spørre. Forbrukerombudet har vært med på utformingen av de regler som finnes for salg av sms innhold. Vårt mål er å sørge for at vi sammen kan løse en evt reklamasjonssak på en slik måte at du slipper å klage for eksempel til de, og samtidig sørge for at tjenesten du har benyttet blir bedre.

Vi vil gjerne ha din hjelp til å forbedre tjenestene og oppdage feil. Takk for at du hjelper oss!

Informasjon om hvordan du kontakter SMS kundeservice i ViaNett, finner du ved å trykke på denne linken.

Bruke alternativt også gjerne vårt kontaktskjema.

Med vennlig hilsen, Lars E. Helland, daglig leder.



Print artikkel Skriv ut artikkelen