Med fokus på mobilbetaling

Nær halvparten av alle mellom 25 og 40 år handler i dag via mobilen. Dette er en vekst på nærmere 50 % i forhold til samme tid i 2012. Trenden er sterkt voksende, og kundene aksepterer i større grad enn før å betale via mobilen. Selv blant de eldre ser man en sterk vekst i mobilbetaling!
ViaNett ønsker å ta en ledende posisjon innen mobilbetaling, og satser følgelig offensivt på dette segmentet som henger tett sammen med SMS. ViaNett vil lansere en rekke spennende produkter innenfor dette området i Norge og internasjonalt i tiden som kommer.


ViaNett Invoices PDF

Ikke mist kunden i betalingsprosessen!

Betydelig med ressurser brukes til å utvikle produkter, bygge opp distribusjon og til å markedsføre et produkt. Når kjøpsøyeblikket endelig kommer, mister man i mange tilfeller kunden som følge av at betalingsløsningen er for tungvint og tidkrevende. I så fall er kundens oppmerksomhet over, og «the moment is gone». Ved å forenkle salgsprosessen til et minimum, vil man i mange tilfeller øke salgskonverteringen betydelig. De fleste har mobilen tilgjengelig til enhver tid. Tilbyr man dermed SMS som betalingsmetode, sikres en god utnyttelse av salgsprosessen - og impulsøyeblikket.
"Don't lose the moment!"


Print artikkel Skriv ut artikkelen